Ny telefontid fra 8. februar 2021.
På grund af udfordringer med vores nye It-systemer (bl.a. KY og KSD), bliver telefontiden for Kontanthjælp, H-Team, Sygedagpenge & Sociale Ydelser og Vielseskontoret ændret.
Fra og med den 8. februar 2021 vil telefontiden være:
Mandag, torsdag og fredag fra kl. 9. – 11*
Tirsdag og onsdag lukket
*Vi har lukket dagen efter Kr. Himmelfartsdag og i perioden 24.12.21 - 31.12.2021, begge dage inkl.
Du har mulighed for at få hjælp til selvbetjeningsløsningen ved at ringe til Den Digitale Hotline på 7020 0000, ved personlig henvendelse i Jobcenterets information eller i Borgerservicecentrene.
Du kan se åbningstiderne ved at klikke på henholdsvis Jobcenter eller Borgerservice herunder, hvor du også kan læse mere om Den Digitale Hotline:
Læs mere om Jobcenteret
Læs mere om Borgerservice
Læs mere om Den Digitale Hotline