Gå til hovedindhold (Tryk Enter)

Problemer med dit affald?

Hvis dit affald eller genbrug ikke blev hentet som planlagt, eller hvis en af dine skraldespande er i stykker, så giv os endelig besked.

Hvis noget ikke gik, som det skulle, så brug endelig vores selvbetjeningsløsning til at give os beskeden. 

Du kan indtaste disse typer fejl: 

  • En af dine spande ikke er blevet tømt
  • Der er spildt affald
  • Spanden ikke er blevet stillet tilbage efter tømning
  • Sækken er ikke sat i stativ
  • Spanden er gået i stykker
  • Andet

Det er let at udfylde formularen, så snart du har indtastet din adresse og krydset af, hvilken type affald eller genbrug, det drejer sig om. 

Bestil rengøring af spand

Rengøring

Er din skraldespand blevet beskidt, kan du bestille rengøring. Det koster 208 kr. pr. spand.

App om dit affald

App om dit affald

Få overblik over, hvornår vi henter affald, og se genbrugspladser og meget andet. Søg efter "Affaldsportal" i App Store eller Google Play.

Mere om app'en Affaldsportal

Vidste du?

Når din skraldespand er væltet, er det måske med vilje

Når det er kraftigt blæsevej, lægger skraldemanden din spand ned efter tømning. På den måde kan vi undgå, at den går i stykker ved at blive blæst omkuld. 

Er du i tvivl om, hvilken spand du skal bruge?

I den elektroniske sorteringsguide kan du slå de ting op, du er i tvivl om, hvor du skal smide hen.

Sorteringsguide

Spanden er i stykker

Fortæl os hvis din spand er gået i stykker. Så kommer vi og reparerer den.

Fortæl om fejlen

Ekstra spand til genbrug

Har du brug for mere plads til genbrug? Som boligejer kan du bestille en ekstra beholder til papir, plast/metal/glas og haveaffald. Det koster et engangsbeløb på 350 kr.

Bestil en ekstra spand til genbrug