Gå til hovedindhold (Tryk Enter)

Digital post og NemSMS

Alle over 15 år får post fra det offentlige i den digitale postkasse, så dine data bliver behandlet sikkert. Du kan bede om at få en sms, så du altid opdager, når der er post til dig. Desuden kan du tilmelde dig en sms-løsning, så du bliver mindet om aftaler på fx sygehuset. 

Sikker post

Du bruger din digitale postkasse til at modtage post fra offentlige myndigheder – fx fra din kommune, men også fra andre offentlige myndigheder og private virksomheder. På den måde får du samlet det hele et sted. 

To indgange til den samme post
Borger.dk og e-Boks.dk er begge sikre hjemmesider, hvor du kan læse din digitale post. Du behøver kun tjekke din digitale post et af stederne, for de viser den samme indbakke.

Brug for hjælp?
Ved at følge dette link Guide, kan du se flere hjælpe guides til hvordan du benytter Digital Post.



Husk dine aftaler med NemSMS
Du kan få en sms, så du bliver mindet om dine aftaler med det offentlige, når du for eksempel har fået en tid til behandling. Du skal bare registrere dit mobilnummer, når du er logget ind på digital post. 

Bemærk, at du ikke automatisk er tilmeldt NemSMS, selvom du får sms’er, når du modtager digital post. Du skal tilmelde dit mobilnummer til den særskilte ordning.

Link til information om Den Digitale Hotline
Få hjælp til digital selvbetjening

På tlf. 70 20 00 00 eller 76 16 16 16 kan du få hjælp til de digitale selvbetjeningsløsninger.

Vi har åbent:
Mandag - torsdag 08.00 - 20.00
Fredag 08.00 - 16.00
Søndag 16.00 - 20.00

Bemærk, vi kan ikke foretage konkret sagsbehandling.

 

Dine muligheder med digital post

Mere om NemSMS

Link til information om Den Digitale Hotline
Få hjælp til digital selvbetjening

På tlf. 70 20 00 00 eller 76 16 16 16 kan du få hjælp til de digitale selvbetjeningsløsninger.

Vi har åbent:
Mandag - torsdag 08.00 - 20.00
Fredag 08.00 - 16.00
Søndag 16.00 - 20.00

Bemærk, vi kan ikke foretage konkret sagsbehandling.