Skriv det fulde navn på foreningen eller sammenslutningen. Er der tale om et Amba, I/S eller andet, skal dette også anføres.
Foreningens vedtægter skal vedlægges. Ved ansøgninger vedrørende forsamlingshuse, skal forsamlingshusets seneste årsregnskab også vedlægges.
Er der tale om en arbejdsgruppe, der er nedsat til at gennemføre projektet, skal den forening, som er ansvarlig for projektet nævnes, f.eks. Molby lokalråd, medborgerhusgruppen.
Er projektholder en enkeltperson, skal man skrive sit fulde navn – navn – fornavn(e)/efternavn( e).
Ansøgers adresse (vej/postnummer/by)
Skriv foreningens/sammenslutningens adresse
Etableres projektet et andet sted end på projektholders adresse, skal denne lokalitet også
angives.
Eksempel: Molbyvej 7, 9999 Molby/Projektadresse: Opvej 3, 9999 Molby.
Foreningens CVR nr./ansøgers CPR nr.:
Er ansøger en forening, skal foreningens CVR nr. anføres. Har foreningen ikke et CVR nr. skal dette indhentes, idet et evt. tilskud kun kan udbetales, hvis foreningen er registreret med et CVR nr.
(CVR nr. skal være koblet sammen med foreningens NEM konto – hjælp hertil ydes af lokalsamfundskoordinatoren ved henvendelse).
Er ansøger en enkeltperson skal CPR nr. anføres.
Kontaktperson
Skriv navnet på den person, som forvaltningen kan kontakte, hvis der er spørgsmål om projektet eller ansøgningen. Det er en fordel, hvis al kontakt kan foregå via denne kontaktperson.
Ændres kontaktpersonen i løbet af projektet, skal dette meddeles lokalsamfundskoordinatoren.
Kontaktpersonens adresse
Skriv kontaktpersonens postadresse
Kontaktpersonens telefon nr. og mailadresse
Skriv det telefonnummer, som kontaktpersonen kan træffes på. Skriv evt. flere telefonnumre
og anfør gerne, hvis der er bestemte tidspunkter i løbet af dagtimerne, hvor kontaktpersonen
bedst træffes.
Momsregistrering
Kryds af om ansøger er momsregistreret eller ikke. Hvis ansøger er en arbejdsgruppe under en
forening, er det denne arbejdsgruppes forhold, der skal angives.