Du kan købe annoncer på ugebasis og du bestemmer selv, hvilken dag din uge begynder.
Nederst her på siden kan du se hvad det koster at annoncere på bypylonerne.
Hvad kan du annoncere?
I Esbjerg lægger vi i udvælgelsen af begivenheder vægt på, at det skal understøtte markedsføringen af Esbjerg som energiby og et godt sted at leve. I Ribe vil der være stor fokus på, at de annoncerede emner på skærmene støtter op om byens branding som områdets største kulturby. Både ripensere og de ca. en million turister, der hvert år besøger byen, skal opleve at skærmene giver dem relevante informationer.
I både Esbjerg, Ribe og Bramming skeles der til om emner understøtter indsatsområderne i Vision 2025, og derfor kan der for eksempel både vises emner, der relaterer til storby og til særlige oplevelser i naturen eller de mindre byer.
Skærmene kan også bruges til nødvendige serviceoplysninger.
Vi viser større arrangementer som for eksempel Esbjerg Festuge, koncerter, Peters Jul, store sportsbegivenheder og kulturelle arrangementer, der enten har stor volumen eller som en unik karakter. Derfor kan du opleve, at du kan læse om begivenheder i Esbjerg på pylonerne i Ribe og Bramming - og omvendt.
I forbindelse med valg kan der ikke annonceres for politiske partier eller kandidater.