Gå til hovedindhold (Tryk Enter)

Kontakt Esbjerg Kommune

Du kan kontakte Esbjerg Kommune via Digital Post, telefon eller fysisk. Se her, hvordan du kommer i kontakt med os.

Skriv til os

Klik på linket nederst i boksen for at sende os Digital Post.

Du kan også sende os et brev til:

Esbjerg Kommune
Torvegade 74
6700 Esbjerg

Send Digital Post til os

Ring på 76 16 16 16

Vores telefontid er:

Mandag - onsdag kl. 9 – 15
Torsdag kl. 9 – 16
Fredag kl. 9 - 13

Vi har lukket dagen efter Kr. Himmelfartsdag og alle hverdage mellem jul og nytår.

Nogle afdelinger har andre telefontider.

Ring til os

Besøg Borgerservice

Du kan besøge vores Borgerservicecentre i Esbjerg, Ribe og Bramming.

Borgerservicecentrene har forskellige åbningstider, klik på linket nedenfor for at planlægge dit besøg.

Åbningstider i Borgerservice

Har du brug for hjælp uden for vores åbningstid?

Få hjælp til selvbetjening alle hverdage frem til kl. 18.00

Efter Borgerservices åbningstid kan du ringe til Hotline Syddanmark, hvor en af os,  frem til kl. 18.00 hver aften – undtagen lørdag og søndag , vil sidde parat til at guide dig videre, så du får løst dit problem.

Hotline Syddanmark er et kommunalt samarbejde, som mange af kommunerne i Region Syddanmark står bag.

Betaling til kommunen

Kommunens bankkonto

Nordea, Kongensgade 44-48, 6700 Esbjerg.

Kommunens hovedkonto:
Reg.nr. 2540
Konto 6448866864

Ved internationale overførsler:
IBAN nr. DK 082 000 6448 866 864
SWIFT/BIC-CODE: NDEADKKK