3 gange årligt afholdes jubilararrangement i Rådhushallen for ansatte med 25, 40 eller 50-års jubilæum.
Hvis jubilaren tildeles Den Kongelige Fortjenstmedalje ved 40 eller 50-års jubilæum, er det muligt at få medaljen overrakt af Borgmesteren ved et specielt arrangement.