Velkommen til Esbjerg Kommune - Forside

Gå til hovedindhold (Tryk Enter)

Skal jule- og nytårsaften på plejehjem fejres til middag eller om aftenen? – Hvad mener du?

Kære pårørende

På vores plejehjem skal fejringen af årets højtider være en positiv oplevelse for både beboere og pårørende. I den forbindelse vil vi gerne høre din mening.

Hvornår fejrer vi bedst jule- og nytårsaften på plejehjemmene:
Med den traditionelle varme mad til middag eller om aftenen?

Hvornår skal juleaften fejres?
Hvornår skal nytårsaften fejres?