Skal jule- og nytårsaften på plejehjem fejres til middag eller om aftenen? – Hvad mener du?
Kære pårørende
På vores plejehjem skal fejringen af årets højtider være en positiv oplevelse for både beboere og pårørende. I den forbindelse vil vi gerne høre din mening.
Hvornår fejrer vi bedst jule- og nytårsaften på plejehjemmene:
Med den traditionelle varme mad til middag eller om aftenen?