Hvis selvbetjeningen driller
Du kan få fat i medarbejdere fra Borgerservice, og de er også ved telefonen efter kommunens almindelige åbningstid.
Vores telefonnumre
- Den Digitale Hotline - direkte nummer 70 20 00 00
- Bliv viderestillet fra kommunens hovednummer 76 16 16 16
Denne irriterende situation kan undgås
Du er ved at udfylde en digitale ansøgning, men der er noget du ikke helt forstår, og du kan ikke komme videre. Klokken er 16.30, og telefonen til Borgerservice er lukket.
Men der er hjælp at hente - også udenfor normal åbningstid. For i Den Digitale Hotline sidder dygtige medarbejdere klar til at hjælpe dig med selvbetjening.
Åbningstider:
- Mandag til torsdag kl. 08.00-20.00
- Fredag kl. 08.00-16.00
- Søndag kl. 16.00-20.00
Lukket lørdage og helligdage.
Hvad kan Den Digitale Hotline hjælpe med?
Vi vejleder i de digitale selvbetjeningsløsninger, som kommunerne og det offentlige stiller til rådighed, og du kan få hjælp og vejledning til, hvor du skal henvende dig.
Vi kan eksempelvis hjælpe med:
- Digital post, e-boks og fritagelser
- At afklare spørgsmål om pas og kørekort
- Hjælp til tidsbestilling i Borgerservice
- NemId
- Digital flytning
- Bestilling af sundhedskort (det gule kort) og EU-sygesikring (det blå kort)
- Digital pladsanvisning
- Valg af læge / sygesikringsgruppe
- Udvalgte områder inden for SKAT
Vi er bemandet med medarbejdere fra Borgerservice og kan vejlede dig, men vi kan ikke foretage konkret sagsbehandling.